23 mar 2014

Lolita Desu giveaway, Funko and more!

Hiiii!

Sorry for the lack of updates, but my life has been pretty boring lately. Basically going back and forth to the university, studying and getting ready for my trip in July! I'm so excited to see my friends again that I don't even care if I have to spend a whole night at the Narita airport all alone (are there any aliens who want to join me?). It will be over a year since I met some of them.
I will also be in Italy in June, right in between my finals (who thought it would be a good idea to put an exam on June 6th and the next on July 1st????). I want to see my friend Silvia (same name, yay >v</) and enjoy some free time with my family.

Lo siento por la falta de actualizaciones, pero mi vida últimamente ha sido bastante aburridilla. De casa a la uni y de la uni a casa, estudiando y preparándome para el viaje a Japón en julio. Estoy super nerviosa, porque voy a ver a mis amigas otra vez y me da igual pasar toda una noche yo solita en Narita para coger el avión para Osaka al día siguiente (si hay algún alien que se me quiera unir, que venga a hacerme compañía). Hará un año o más que no las veo.
También estaré en Italia en junio, justo entre dos exámenes (porque no sé quién fue el listo que pensó que sería buena idea poner un examen el 6 de junio y otro el 1 de julio...). Quiero ver a mi amiga Silvia (seh, nos llamamos igual) y disfrutar de la familia.

I forgot to upload some pictures of the Valentine's Day donuts I made for my alien friends, since we spent the day together. I'm still not used to this celebration and it was my first time actually doing something for this day...

Se me olvidó subir unas fotitos de los donuts que hice para San Valentín para comer con mis amigas extraterrestres (<3), ya que iba a pasar el fin de semana con ellas. No me acostumbro del todo a esta fiesta y en realidad es la primera vez que hago algo para celebrarla...


(Seriously, light in my kitchen is the worst... /// La luz de mi cocina es horrrrriiible...)

And last week I went to buy my Ficzone tickets and the shop had recently got some Funko mistery boxes. I just couldn't resist and got two of them, so these are making me company now...

Y la semana pasada fui a comprar las entradas para el Ficzone y acababan de llegar a la tienda (Freakmondo) unas "mistery box" de los muñecos Funko. No me resistí y me llevé dos, así que estos pequeñines ahora me hacen compañía...




This week I also received my prize for the Lolita Desu giveaway! I've been wanting one of these fluffy stars since I landed on this planet, so it made me super happy to be one of the winners! <3

¡Esta semana también recibí el premio del giveaway de Lolita Desu! Llevo queriendo una de estas estrellas desde que llegué a este planeta, así que me hizo super feliz ser uno de los ganadores. <3


This weekend I went to one of my favourite shops here in Granada. It sells vintage clothes, shoes and accessories and lately they have brought super cute romantic dresses <3

Este finde fui a una de mis tiendas favoritas de Granada. Venden ropa, zapatos y accesorios, todo vintage y últimamente han traído unos vestidos suuuuuper bonitos <3




I plan on using this dress for my shironuri "show" in two weeks, so I'll try to put a notice here, so if there's anyone who wants to see me, you can come <3

Quiero usarlo para mi demostración de shironuri en un par de semanas, así que avisaré por aquí por si hay gente que quiera venir a verme <3


And this is all for today! I hope I can update more frequently (my alien friends are coming to see me soon, so I'll be probably posting more often). See you soon!

¡Y esto es todo por hoy! Espero poder actualizar más seguido (mis queridas aliens van a venir a verme prontito, así que seguramente postearé más a menudo). ¡Hasta pronto!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik